Dlaczego biorę udział w konkursach i candy?

Odpowiedź jest banalnie prosta - bo lubię wygrywać. Wiadomo, że nie wygrywam każdego konkursu, czy rozdania, ale zdarza mi się od czasu do czasu coś tam "przytulić".  I dziś się chwalę, com wygrała w ostatnim czasie.

W konkursie organizowanym na blogu Projekt Londyn 2014 wygrałam książkę "Dom i Ty. Mieć wreszcie więcej czasu" i serum liftingujący biust.
To już wiecie jakim cudem znajduje czas na robienie pudełek podczas przeprowadzki - przeczytałam książkę :)



W konkursie organizowanym na blogu Hexowe Życie wygrałam grę "Akademia Umysłu - Wiosna", która poleciała już do mojej chrześnicy.



W candy, które zorganizowała Joanna z bloga Nasza Przygoda wygrałam piękną, nietuzinkową muchę dla mojego małego mężczyzny. Joanna tworzy prawdziwe cuda. Kiedy tylko ogarnę się z przeprowadzką, pokażę Wam, jak Arturo prezentuje się w muszce :)



Oprócz muchy, w przesyłce znalazłam także książeczkę i przesłodką pacynkę na palec. Artur był zachwycony.


W konkursie organizowanym na blogu Klocek i Kredka wygrałam nagrodę pocieszenia, książkę  "Pomelo śni" ... czuję się bardzo pocieszona bo książeczka jest rewelacyjna :)



W konkursie "Na talerzu" organizowanym przez markę DUKA wygrałam takie cudeńko do zapiekania. Foremkę prezentuję specjalnie na ręku, żebyście zobaczyli jaka jest maciupka... wygląda uroczo, ale niestety nadaje się tylko do przygotowania przystawki lub obiadku dla Artura... lub obiadu dla rodziny krasnoludków.



Wszystkim bardzo dziękuję za organizowanie konkursów i rozdań. Kiedyś i ja się odwdzięczę i coś dla Was zorganizuję :) Obiecuję!


P.S. To jest ostatni wpis w tym tygodniu, ostatni wpis przed przeprowadzką, ostatni wpis z tego mieszkania. Wydarzenia nabrały takiego tempa, że nie mam czasu nawet głębiej nad tym wszystkim pomyśleć... albo specjalnie wypieram te smutne myśli. I tylko wieczorem zbiera mi się na sentymenty. Żal mi tego mieszkania, będę za nim tęsknić... ale zmiany są dobre i konieczne.... i tego będę się trzymać.


29 komentarzy:

  1. swietne prezenty, gratuluje wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Farciaro :)
    Trzymaj się i czekam na posta już PO akcji. Nie denerwuj się i bądź spokojna - wszystko pójdzie dobrze, jestem pewna. A sentyment zostanie na zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak :D to już wiem kto mi zgarnia sprzed nosa te wszystkie nagrody! :)) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z przeprowadzką

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5/29/2013

    Ojeej! to już? no to w takim razie POWODZENIA, życzę żeby wszystko poszło po Waszej myśli i czekam na jakieś wieści już PO.

    Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam sie i przyznaję się, że podczytuję od dłuższego czasu i już mi dziwnie ukrywać sie :)
    Podpatrzyłam trochę przepisów od Ciebie i pomysłów dla mojego brzdąca :)
    Jak znajdę gdzieś tu maila to wyślę zaproszenie, bo mam zahasłowany blog :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mail: mordoklejka838@gmail.com
      Chętnie zajrzę :)

      Usuń
    2. wysłałam zaproszenie, ale nie wiem czy doszło :) ?

      Usuń
  7. woooooooooooooow ale skarby :-)) I ja wygrałam u Hexe :-))))
    lubię cendy ale takiego szczęścia to nie mam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. super nagrody, gratuluję i życzę powodzenia przy przeprowadzce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo to masz szczęście :) Ja tylko raz nagrodę pocieszenia dostałam, ale żeby coś wygrać to nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wygrane!powodzenia z przeprowadzką

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje slicznych nagrod :-) i szczescia w konkursach :-D

    Trzymaj sie Ewelinko i pozytywnie patrz w przyszlosc :-D Dobre zmiany nie sa zle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia i do zobaczenia w Londynie za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne nagrody:) powodzenia z przeprowadzką!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ale masz szczęście.
    A przeprowadzki nie zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, przeprowadzek też nie lubię... a to jeszcze nie koniec, bo teraz to jest przeprowadzka tylko do mojej mamy na miesiąc-dwa, a później czeka nas jeszcze przeprowadzka do Londynu... ale na tym się i tak nie skończy, bo znając życie w Londynie też parę razy się przeprowadzimy :/

      Usuń
  15. To masz szczescie, ze tak ladnie wygrywasz. Trzeba wiec grac dalej :)

    Powodzenia z przeprowadzka - trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawooo. Fajne nagrody zgromadziłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się wcale nie dziwię, że bierzesz w nich udział, skoro masz takie szczęście !
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęściara :) ja żadnych nagród nigdy nie wygrywam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ty masz ogromne szczęście do wygranych! Gratuluję ;)
    Ja też coś wygrałam w Candy, właśnie na blogu się chwalę ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę piękne rzeczy wygrałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlaczego bierzesz udział w konkursach i candy? Bo masz niesłychane szczęście :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też uwielbiam konkursy! i parę razy wygrałam nawet :)

    niedługo u Mnie świetny konkurs z pięknymi nagrodami!
    także zapraszam serdecznie już dziś!

    pozdrawiam!

    Kasia

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń