Co kupić na Dzień Dziecka?

Ciągle poszukuję prezentu na Dzień Dziecka dla Artura. Utonęłam w sieci i natknęłam się na wiele interesujących propozycji. Może podsunę Wam gotowe rozwiązanie? Oto moje znaleziska. Proszsz ;)

Autko - marzenie każdego chłopca (i nie tylko :)




Klocki jeżyki - choruję na nie od dawna, ale cena skutecznie mnie odstrasza ;)





Tablica - nieco inna, ale też fajna




Dla małego kucharza - Warzywa


Coś dla miłośników motoryzacji - czyli dla Artura :)











Plecak ze smyczką dla uciekiniera



Domki i zwierzątka - piramidka



Papierowe miasto




Ręcznie malowana zastawa dla dzieci - prawdziwe dzieło sztuki



Bento Box - na wiosenne i letnie wycieczki



Pozostając w temacie zastawy - coś dla miłośników Elmera



A to zabawka - model domku, który kupię na pewno... ale za parę lat, bo Artur jest jeszcze za mały



Wybór jest ogromny. A lista książek do kupienia też nieustannie się wydłuża i czeka na realizację. Gdybym miała gruby portfel kupiłabym wszystko! Niestety muszę wybrać jedną konkretną rzecz. Ale mam też dla Artura coś bezcennego - czas, swój czas, który spędzę z nim na wygłupach, zabawach i spacerach :)


A teraz jeszcze zabawki, na widok których doznałam szoku... nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje.






* Klikając na obrazek zostaniecie przeniesieni do źródła.

40 komentarzy:

  1. Boże kto wymyśla te krwawe zabawki??!! Masakra jakaś :|
    Ja myślałam o rowerku biegowym dla mojego malucha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Artur jest jeszcze za mały na rowerek biegowy - "przymierzałam go" i niestety nie dotyka całymi stopami do podłoża. Ale myślę, że to będzie odpowiedni prezent na drugie urodziny.

      Usuń
    2. widziałam takie w których można regulować kierownicę i siodełko tak jak w normalnym rowerku.
      Muszę w takim razie też przymierzyć Piotrka czy aby też nie będzie jeszcze za mały

      Usuń
  2. Super! Dzięki za inspiracje bo też się właśnie zastanawiam. Jeżyki to mój hit z dzieciństwa, ale Koście najbardziej przypadłyby do gustu auta lub książki. Kocha Zygzaka ale takie fajniejsze fury to z reguły od lat 3 są :( Ciekawa jestem co wybierzesz. Ja nadal się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sterowane autko jest na liście zabawek, którą najprawdopodobniej kupimy. Wiem, że autko jest dla dzieci trochę starszych, ale mąż marzy o takim autku dla Artura... (czyt. mąż marzy pobawić się takim autkiem)

      Usuń
  3. ale fajne te klocki jeżyki

    OdpowiedzUsuń
  4. trudno wybrac z tak dlugiej listy zabawek, bardzo podobaja mi sie warzywa i tablice... co do plastikowych pojazdow nie polecam... super tez jest lunch box:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh na ten lunch box choruję od dawna... a jak wrócę do pracy to i sobie kupię takie cudo :) Tylko nie koniecznie Misia :)

      Usuń
  5. Hahaha krwawiące zabawki, inspirowane chyba bajką happy tree friends;)
    Co do zabawek to powiem Ci, że świat w tym temacie oszalał!
    Byliśmy w weekend w toys r u. Połowa zabawek- nie wiem do czego służy. Jakieś potwory, stwory, maszyny...
    z takimi tradycyjnymi był tylko jeden mały rząd:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajowy post..zainspirowałaś mnie.. biorę plecak ze smyczą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te krwawe zabawki przyprawiają mnie o palpitację serca, gdy sobie pomyślę, że coś takiego może zobaczyć dziecko...

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko a te krwawe zabawki to dla kogo ????? przerażające ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nikt tego nie kupuje dla dzieci... ale znalazłam te zdjęcia na stronie serwisu dla rodziców.

      Usuń
  9. Te pierwsze autko jest super, Szymon ma takie u niani i normalnie jest szal juz od 2 miesiecy :) hehe
    te drewniane "puzle" tez sa extra... zupelnie nie radzi se z wkladaniem ale w wyjmowaniu jest misyrzem!
    Tez zastanawiam sie co kupic dla swego Bobo i chyba kupimy.... "hulajnogę" - znalezlismy taka z siedzeniem dla bobo (niby od 1 do 5lat) zobaczymy czy to sie sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, za tym autkiem Artur szalał kiedy byliśmy na sali zabaw dla dzieci.

      Usuń
  10. auto super,klocki jeżyki na pewno kreatywne, papierowe miasto mi się podoba, tablica też na pewno zasługuje na uwagę, plecaczek ze smyczą do mnie nie przemawia a zastawa fajna ale na dzień dziecka bym nie kupiła :) powodzenia w wyborze

    OdpowiedzUsuń
  11. Krwawe zabawki?... yy no nie wiem co powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Klocki jeżyki mamy z Aldi i są na najulubieńsze klocki Michała - oczywiście nie są takie jak na zdjęciu (no nie ta klasa).

    Bardzo fajne te magnetyczne układanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O też mam Aldiego w okolicy. Muszę tam częściej zaglądać może upoluję te klocki ... pal licho, że tańsze, chodzi o sam patent tych "jeżyków" :)

      Usuń
  13. Fajna lista, to autko mnie zaciekawiło, tylko link nie działa :)
    Idę poszukać na a.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale te krwawe zabawki to chyba nie są do kupienia, one pochodzą z wystawy jeśli dobrze kojarzę i to nie była wystawa dla dzieci ;) A co do prezentu na dzień dziecka, my postawiliśmy na zabawki ogrodowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha, dobrze wiedzieć :) ... ja znalazłam te zdjęcia zabawek na stronie serwisu dla rodziców, nie ma tam praktycznie żadnej informacji na ich temat.

      Usuń
  15. Zestaw warzyw to coś dla mojego Juniora ;) Za to samochody w ogóle go nie interesują.. dziwne, ale on nie lubi się bawić "pojazdami"..

    OdpowiedzUsuń
  16. Krwawe zabawki niezłe, ale chyba prędzej na rozładowanie nerwów dla rodziców niż do zabawy dla dzieci :P
    Ciekawa lista - tablice magnetyczna wpisuje na listę prezentów urodzinowych.
    Na Dzień Dziecka Adaś dostanie od nas tekturową rakietę z Tektoy.

    OdpowiedzUsuń
  17. zestaw małego kucharza! Coś czuję, z nam się przyda :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. szokujace te ostatnie zabawki:( MASAKRA

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te zabawki i ciekawe zwłaszcza te tablice mi się spodobały. Miłosz w tym roku na dzień dziecka dostanie w prezencie pokój więc nad zabawkami nie myślę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe propozycje :) Te domki ze zwierzątkami bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie mi się spodobały te jeżyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. skarbnica pomysłów :))) dziękuję :)))
    a co do tych krwawych to widziałam ostatnio seksualne dla maluchów...

    OdpowiedzUsuń
  23. my jak zwykle lego duplo...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysłów wiele, a ja jak zwykle mam problem co...

    OdpowiedzUsuń
  25. My planujemy zainwestować w atrakcje ogrodowe - ale jestem przerażona plagą komarów - i mam nadzieję że nie popsują planów :)))
    p.s. przydałby się czasami plecak ze smyczą - albo jakieś szelki :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne pomysły...mój synus by pewnie postawił na nr 1....mamy ta drewniana tablicę - fajna....w tym roku u nas jest hulajnoga i myslimy jeszcze o takiej małej bramce do gry w piłkę nożną:)

    OdpowiedzUsuń
  27. my kupujemy córeczce rowerek 4w1 :)

    myśle, że to będzie najlepszy prezent :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie!!!

    Kasia

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mamy ten jeździk i to dwie sztuki - dzieciaki je uwielbiają! Świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  29. O jeżu! Klocki jeżyki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń