Wyzwanie fotograficzne - W torbie

Mam dwie torby. Właściwie mogłabym stwierdzić, że ta jedna należy w większości do Artura. Dlatego skupię się tylko na mojej osobistej, którą zabieram, gdy wychodzę z domu sama.


W torbie znajduje się kolejno:
  • błyszczyk;
  • perfumetka;
  • klucze;
  • gumy;
  • okulary;
  • portfel;
  • tabletki przeciwbólowe;
  • żel do mycia rąk na sucho;
  • pilniczek;
  • błyszczyk... tym razem bardziej kolorowy;
  • chusteczki higieniczne;
  • telefon zawsze w pokrowcu;
  • torba wielorazowa.

Czasem, według potrzeb, mam jeszcze w torebce okulary do czytania, książkę, apaszkę, długopis i tampony/podpaski, ale akurat dziś miałam tylko to co widać na zdjęciu. 

Teraz czuję się tak, jakbym się przed Wami rozebrała. Dziwnie i nieswojo. Nie lubię, kiedy ktoś zagląda mi do torebki. A no i oczywiście niech Was nie zmyli ilość rzeczy... i tak nie mogę nigdy nic w niej znaleźć. 
-

21 komentarzy:

  1. ciekawe ten temat i tak wiele o nas mówi. Mamy taki same chusteczki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fajnie jest pozaglądać do innych torebek :)

      Usuń
  2. I tak masz niewiele gadżetów, a wszystkie bardzo niekontrowersyjne, więc nie ma się czego wstydzić. Nie to, co u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie znoszę jak ktoś grzebie mi w torebce!

    OdpowiedzUsuń
  4. to faktycznie trochę taki ekshibicjonizm...ale czy pisanie bloga poniekąd nim nie jest? ;)

    bardzo ładne okulary!
    też noszę od jakiegoś czasu żel do mycia rąk w torbie, bardzo przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, pokazać zawartość torebki to jak zrobić striptease w centrum handlowym ;) Brawo za odwagę! Swoją drogą muszę sobie kupić taki żel do mycia rąk na sucho. Zawsze mam przy sobie chusteczki nawilżane... ale żel chyba lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten żel z czystym sumieniem :)

      Usuń
  6. Sporo tego nosisz ;) Ja obowiązkowo jak pewnie wszyscy, portfel, klucze, komórke i błyszczyk oraz chusteczki. A reszta to zależy gdzie idę i z kim ;) Ale zawsze staram się mieć jak najmniej, bo nie lubię "bałaganu" w torebce i wiem co będę potrzebować na zakupach czy innym małym wyjściu np. do koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  7. O u mnie jeszcze jest Carex ale jako że się skończył w tej chwili to nie ma go na zdjęciu ;)
    Konkretne wyposażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważna jesteś :) Ja bym nie pokazała, ale może dlatego, że mam jeszcze tam tonę papierów :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Och. Zakochałam się w etui na telefon ; P

    OdpowiedzUsuń
  10. W mojej torbie bo torebką tego nazwać nie można hihih jest naprawdę wiele rzeczy. Czasami sama się dziwię temu co tam znajdę hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja mam w torbie istny sajgon. nie umiemmie tam porzadku, nawet jak już do niego doprowadze to zaraz znów bałagan.
    a teraz to nawet drut i śrubokręt noszę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię materiałowe torby i tez je nosze zawsze przy sobie...

    OdpowiedzUsuń