Wyzwanie fotograficzne - Gra

Uwielbiam gry planszowe. Kiedyś godzinami z kuzynostwem czy znajomymi siedzieliśmy przy Eurobiznesie. Na studiach podczas praktyk w świetlicy środowiskowej, dzieci zaraziły mnie Rummikubem. Później ja zaraziłam innych, w tym swojego męża... wtedy jeszcze narzeczonego. Od 2006 roku gramy na zapisy... mam tą kartkę do dziś i myślę, że jak tylko Artur trochę podrośnie to dodamy rubrykę dla niego. Ale wtedy zapewne będziemy musieli wyzerować licznik, żeby było sprawiedliwie.

Niestety, według kartki okazuje się, że już dawno razem nie graliśmy. Owszem, na imprezach ze znajomymi  wyciągamy Rummikuba lub Pokera, ale tych wyników nie rejestrujemy. Grę biorę ze sobą do Anglii, tam będziemy mieć więcej czasu dla siebie... w tym celu tam emigrujemy ;)

Polecam wszystkim grę Rummikub... naprawdę wciąga!





TUTAJ możecie podejrzeć w co graja inni uczestnicy wyzwania.

P.S. TUTAJ możecie przeczytać reguły gry, o które prosiłyście :) Ja sama lepiej chyba tego nie wytłumaczę. 

28 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej grze... napisz proszę krótko na czym ona polega bo wygląda ciekawie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się, wygląda świetnie ; )

      Usuń
    2. Odsyłam Was do linka http://www.zasadygry.pl/rummikub_zasady_gry_3_1.htm

      Usuń
  2. Uwielbiam Rummikub! Jest w pierwszej piątce moich ulubieńców!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! Rummikub! Uwielbiam... ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. eurobiznes to ja pamiętam - uwielbiałam, ale Rummikub, nie wiem o co chodzi..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam muszę się przyjrzeć dokładnie bo tam gzie cyferki są bardzo mnie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona gra! Wszystkich wciągamy w to szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak eurobiznes to był kiedyś numer 1:)

    OdpowiedzUsuń
  8. musze poszprerac cos o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eurobiznes! Tak, też chętnie grywałam! Ale o tej grze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super gra! My całą rodziną jesteśmy fanami planszówek (nawet Mały, choć jeszcze o tym nie wie ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  11. Planszowki chyba kochają wszyscy :-)
    A my, rodzinnie kochamy też rummikuba - jest świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo sto lat w to nie gralam, ale bardzo lubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię Rummikub! Strasznie wciąga, a niby takie proste zasady... :)))
    my dopiero gramy od dwóch lat, nie przyszło mi do głowy, żeby zapisywać wyniki, chyba muszę zacząć :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedys ja widzialam ale zapomnialam poszukac - teraz zapamietam :) bo zapowiada sie ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę taką grę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój kolega przełożył podstawowego rummikuba na karty, a że my kiedyś baaardzo karciani byliśmy, wyszło całkiem fajnie. W oryginał nie grałam nigdy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kartami też się fajnie gra :)

      Usuń
  17. dokładnie tak samo jak wyżej ;d ani widu ani słuchu ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie grałam i teraz żałuję czytając te wszystkie pochlebne opinie o grze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rummikub jest świetny! Planujemy z mężem zakup ;)
    Ja go uwielbiam głównie dlatego, że uwielbiam karcianego remika, w którego grałam z dziadkiem - a to na tych samych zasadach się opiera ;)
    Czasami grywam sobie na facebooku w rummikuba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O tego jeszcze nie próbowałam, ale słyszałam wiele dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej gry, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę doczytać bo pierwszy raz usłyszałam o tej grze podczas tego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń