Wyzwanie fotograficzne - Blisko

Przyznam, że dość długo nie miałam pomysłu na dzisiejszy temat. Początkowo myślałam, że zrobię zdjęcie z mojego balkonu... na okna sąsiadów i pokaże Wam, jak blisko siebie stoją nasze bloki... zaglądamy sobie wręcz do okien, a wyjść na balkon, znaczy tyle samo, co wyjść przed blok. Ale nie bedę tego rozstrząsać, bo i tak niedługo się stąd wyprowadzam ;)

No i przyszedł moment, że mnie olśniło... usłyszałam piosenkę Piaska "Szczęście jest blisko". Bo ja właśnie mam takie szczęście... "na wyciągnięcie ręki", które zbieram do słoika. Za każdym razem, kiedy spotka mnie szczęście, zapisuję to na karteczce i wrzucam ją do owego słoika. W chwilach smutku, wyciągam sobie jedną, dwie lub trzy takie karteczki, w zależności od tego jak bardzo jest mi źle i czytam... i wspominam... i szczerzę zęby. I od razu lepiej mi się robi na duszy... i życie znów cudem jest. Warto mieć szczęście tak blisko.



Kliknijcie TUTAJ i zobaczcie jak inni uczestnicy wyzwania poradzili sobie z dzisiejszym tematem.

16 komentarzy:

  1. pięknie sobie to wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słoik ze szczęściem, świetny pomysł!
    ale słoik na zdjęciu jest prawie pusty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może tego nie widać, ale jest tam dużo szczęścia zapisanego na malutkich karteczkach :)

      Usuń
  3. bardzo ciekawa interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Mnie też by się takie pudełko przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Działa jak antydepresant, a jest darmowe i bez recepty:) Fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zapamiętywanie szczęsliwych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny pomysł 1

    OdpowiedzUsuń
  8. Metaforyczne podejście do tematu! Na pewno bardziej pozytywne niż sąsiednie bloki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow super ten pomysł, aż zapragnełam takiego swojego słoiczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne!!! Tez kiedyś tak robiłam, sama nie wiem czemu przestałam.

    OdpowiedzUsuń