Pamiątka na chrzest, roczek lub inną piękną okazję

Przed roczkiem Artura pisałam na blogu o pamiątce w postaci zmetalizowanego bucika, którą miałam zamiar kupić. Niestety wyjazd do Londynu i późniejsze perypetie zdecydowały, że zakup pamiątki zszedł na plan dalszy. Gdzieś tam "z tyłu głowy" czułam ten brak... wiedziałam, że mam takie jedno małe marzenie, taki fajny gadżet do kupienia. Postanowiłam jednak, wrócić do tego w drugie urodziny synka.

Ale stała się rzecz nieoczekiwana. I bardzo miła jednocześnie. Sklep, do którego wkleiłam wówczas link, postanowił się odwdzięczyć za reklamę. A ja tak bezinteresownie przecież działałam... chciałam pokazać Wam tylko, jakie cudeńka tam robią. Dlatego tak ciepło mi się w serduchu zrobiło... że ktoś to docenił i chciał się odwdzięczyć... bo przecież nie musiał.

No i mam! Bucik Artura. Zmetalizowany. Z ramką i dedykacją. W realu pamiątka robi jeszcze większe wrażenie. Co chwilę podchodzę do niej i podziwiam... i szczerzę zęby do niej... i wzdycham. Majstersztyk po prostu. Muszę przyznać, że cokolwiek napiszę to i tak będą to same pozytywy... jestem tutaj jednostronna niestety. I nie dlatego, że dostałam tą pamiątkę w ramach prezentu, ale dlatego, że kiedy tylko natknęłam się na te cuda od razu się zauroczyłam. I tak mi już zostało. Z resztą sami zobaczcie i podziwiajcie.












Pamiątkę w postaci zmetalizowanych bucików lub innego przedmiotu dziecka możecie nabyć TUTAJ


17 komentarzy:

  1. Fajna pamiątka i pomysł na prezent :) Ale pewnie droga taka rzecz co? Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy... jest to pamiątka na całe życie i na szczególne okazje więc jak dla mnie cena jest ok. Moja pamiątka to model m3B i kosztuje 108 zł.
      Na ubranko za 100 zł dla dziecka nigdy bym się nie pokusiła, ale taka pamiątka jak najbardziej :)

      Usuń
  2. Świetna pamiątka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie to piękne! Musze zgłębić temat. Jak to wygląda- wysyłam bucik i wraca do mnie tak ładnie zrobiony?

    Nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałam a to taka fajna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wysyłasz bucik z formularzem, który zamieszczony jest na stronie sklepu i dostajesz później takie cudeńko. Można zmetalizować też smoczek, grzechotkę, butelkę lub co tam sobie życzysz. Można też skorzystać z gotowych modeli, które oferuje sklep... tylko wtedy to już nie będzie takie osobiste :)

      Usuń
  4. coś innego :)
    pierwszy raz widze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o faktycznie ładny bucik :)
    też bym wzdychała i się szczerzyła do takiej pamiątki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł :) I brawa dla sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bomba!! I super tekst :) I brawa dla sklepu!! Większość udaje, że nie widzi, a tu proszę :) Super!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł!! I pamiątka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4/07/2013

    Coś pięknego! A ten cytat..rozczulił mnie :)
    Pozdrawiam (jeszcze) z Górnego Śląska!

    Anula

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam symboliczne przedmioty my mamy srebrny bucik skarbonkę z grawerem (prezent od chrzestnej)...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczna pamiatka :-D I brawa dla "sklepu" za tak mila niespodzianke :-D

    OdpowiedzUsuń