Liebster Blog

Michasiowa94, Simon's Mummy i Poczciwa Gaduła zaprosiły mnie do zabawy



Zabawa polega na tym, że osoba blogująca wskazuje 11 blogów, które lubi i zadaje 11 pytań osobom, które prowadzą dane blogi. Nominowane blogi nie powinny mieć więcej niż 200 obserwatorów. 
W tamtym roku brałam już udział w tej zabawie, więc nie będę nominować kolejnych blogów. Ograniczę się tylko do odpowiedzenia na pytania. 

Oczywiście wszystkim nominującym bardzo dziękuję za uznanie i wyróżnienie.

Moje odpowiedzi:


1. Wózek duży spacerowy czy wózek parasolka?
- duży wózek spacerowy.

2. Kawa czy herbata?
- zielona herbata.

3 Czemu prowadzisz bloga? ( w jednym zdaniu)
- bo lubię.

4. Pizza czy frytki?
- pizza.

5. Pozytywny Test ciążowy. Pierwsza reakcja?
- łzy szczęścia.

6. Czekolada słodka czy gorzka?
- mleczna

7. Statek czy samolot?
- statek

8. Spodnie czy legginsy?
- spodnie

9. Szpilki czy baletki?
- baleriny

10. Twoje największe marzenie?
- już się spełniło... teraz gonię za tymi mniejszymi :)

11. Masz kogoś kim się inspirujesz?
- nie, to nie jest jedna osoba.


  
1. Czym jest dla Ciebie macierzyństwo? 
Pasmem szczęścia, uśmiechów, zmartwień, pytań, wzruszających momentów, bezsilności, zmęczenia, najpiękniejszych uczuć i spełnieniem.

2. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Arthur Agatson "Dieta South Beach"

3. Jaka piosenka sprawia, że na Twojej buzi mimowolnie pojawia się uśmiech?
"Kołysanka dla okruszka"

4. Za co cenisz swojego mężczyznę?
Za to, że jest ostoją spokoju i daje mi poczucie bezpieczeństwa.

5. Który moment dnia lubisz najbardziej?
Poranek, kiedy piję kawę.

6. Jakie kwiaty lubisz najbardziej?
Tulipany

7. Jaką cechę cenisz w sobie najbardziej, a jaką najmniej?
Odpowiedzialność... brak asertywności.

8. Jakie wydarzenie z Twojego życia chciałabyś przeżyć jeszcze raz?
Ślub (z tym samym mężczyzną oczywiście :)

9. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Nauczycielką lub piosenkarką

10. Dlaczego czytujesz inne blogi?
W poszukiwaniu inspiracji i sprawdzonych rad

11. Komu i za co chciałabyś podziękować, a jeszcze nie miałaś okazji tego zrobić?
To pytanie jest dla mnie zbyt osobiste.


Poczciwa Gaduła pyta: 

1. Dzień zaczynam od... kawy.

2. Najmilsze co mnie dziś spotkało to... sympatycznie spędzony czas z rodziną.


3. Gdybym wygrała 1 milion złotych to przeznaczyłabym go na... spełnianie marzeń.


4. Ostatni film obejrzany w kinie to... zabij mnie, ale nie pamiętam... to było jakieś dwa lata temu ;)


5. Marzeniem w dzieciństwie było, aby w przyszłości zostać... nauczycielką lub piosenkarką.


6. Najwygodniejsze buty to... japonki.


7. Popisowe danie to... hmmm, mój mąż uwielbia spaghetti carbonara w moim wydaniu.


8. Marzę, aby wybrać się w podróż do... Włoch.


9. Ulubione perfumy to...
Kenzo L'Eau Par

10. Na rozgrzewkę lubię wypić... grzańca.

11. Gdybym mogła być zwierzęciem jeden dzień to wcieliłabym się w (uzasadnij)... ptaka... by poczuć wiatr i wolność we włosach, tfu znaczy w piórach.







  

7 komentarzy:

  1. BRAK ASERTYWNOŚCI - SKĄD JA TO ZNAM.
    ZDECYDOWANIE MUSZĘ NAD TYM POPRACOWAĆ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam tulipany, ale wybrałabym frytki ; P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm uwielbiam grzańca! Ale poczekam sobie na niego jeszcze z dobry rok :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zdecydowanie wolę wózek parasolke od spacerówki- miałam już dość naszej ciężkiej spacerówki.. Teraz jeźdźi się o wiele lżej i wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że dziś pojechałam kupić wózek spacerówkę i wróciłam z... parasolką :) Nie wiedziałam, że te parasolki są takie wygodne i zwrotne. Przetestowałam wszystkie wózki w sklepie z Arturem i parasolki są super... teraz powinnam zmienić tą odpowiedź :)

      Usuń
  5. Dzień nie zaczęty od kawy to dzień stracony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to teraz troszkę więcej Cię poznałam;)

    OdpowiedzUsuń