Wyzwanie fotograficzne - Kolekcja

Kolejnym tematem wyzwania u Uli jest Kolekcja. Muszę przyznać, że niczego nie kolekcjonuję. Nie zbieram absolutnie nic z zamiłowaniem, z premedytacją, w celu przechowywania, podziwiania, przeglądania. Mogłabym jedynie pochwalić się książkami moimi lub Artura, ale większość jest już w kartonach i czeka na przeprowadzkę. 

Teraz właściwie uzmysłowiłam sobie, że zbieram przepisy kulinarne. Mam trzy zeszyty, w tym jeden nie do końca zapisany. Ale czy można to nazwać już kolekcją?

Tak czy inaczej temat jakoś muszę zrealizować. Postanowiłam więc, zrobić zdjęcie moim kolczykom... mam do nich słabość. Zawsze dokądkolwiek wyjeżdżam, muszę przywieźć kolczyki. Nie kartki, nie buty, nie magnesy... ale kolczyki. Nie robię tego z zamiarem kolekcjonowania ich czy zbierania. Ale zbiór mam już pokaźny, więc się chwalę (na zdjęciu jest ich tylko część... ta, którą najczęściej noszę :)




TUTAJ możecie podejrzeć inne foto z kolekcją :)

30 komentarzy:

  1. Ja też póki co nie mam pojęcia co ująć w tym temacie :|
    ale mam czas do wieczora ;)
    super te kolczyki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za kreatywność :)

      Usuń
  2. Papugi są świetne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papugi przyjechały do mnie z Londynu... a właściwie przyfrunęły :)

      Usuń
    2. O, tak! Papugi mega pozytywne :)

      Usuń
  3. O, takie kolczyki to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna kolekcja :-) Swietne sa te ala zarowki.. i w ogole wszystkie piekne.. takie w moim stylu :-) Bardzo lubie - dyndajace :) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żarówki kupiłam w Mielnie :) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. kolczyki papużki - WOW :) super są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam kolczyki :-) Przeróżne :-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kolekcja, ciekawe jak bym wyglądała w takim papużkach, na pewno nie można w nich mieć złego humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym jednak powiedziała, że to jest najprawdziwsza KOLEKCJA :)
    Te limonkowe są ujmujące. Zresztą inne też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Ciągle zbieram się, żeby pójść i przekłuć uszy i jakoś mi zawsze nie po drodze. Ale jak patrzę na takie cudeńka jak Twoje (papugi i cytrusy wymiatają!), to żałuję, że jeszcze się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa! papugi! mam identyczne, uwielbiam je, są takie radosne:) a Twoje Marilyn Monroe chętnie bym sobie przygranęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz je kupić tutaj - http://www.galeria-niezwyklosci.pl/t1408_kolczyki-decoupage---marylin-5.html

      Usuń
  11. Ilość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podobają sowy i Marilyn :) spora kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sówki, sówki są cudniaste!

    OdpowiedzUsuń
  14. to to jest kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez uwielbiam kolczyki. mam ich już taką masę, że mąż się zlitował i zrobił mi specjalną szafeczkę na nie bo naprawdę nie miałam już gdzie ich upychać;))

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolekcja, najbardziej podobaja mi sie papugi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow spora kolekcja! fajne- zwłaszczea te sowy mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fantazyjna kolekcja! Najbardziej podobają mi się sówki i papużki.

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczne te z Marylin :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pięknie i kolorowo :))) Marylin tez lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne! A sówki - moje absolutne faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. !ez uwielbiam kolczyki i mam ich pokaźną kolekcję. Mnie spodobaly sie te z żarówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Żarówki mnie rozłożyły na łopatki!!! GENIALNE!!! :D

    OdpowiedzUsuń