O kurczaki!

Artur czuje się już bardzo dobrze. Nadrabia ostatnie dni głodówki i ciągle je. Dziś na obiad wciągnął dwa talerze krupniku... po czym zaraz na deser zjadł jajo-niespodziankę i pół! czekolady (tak, wiem, wiem, dzieci nie powinny jeść słodyczy :)

Wirus dopadł też nas, ja zdychałam całą wczorajszą noc i dzień, mąż dzisiaj źle się czuje, moja mama musiała iść do lekarza po zwolnienie bo nie dała rady iść do pracy. Straszny szpitalny, zmutowany wirus nas dopadł. Najważniejsze, że Artur już z tego wyszedł. Nawet nie chce mi się myśleć, ile bidulek się nacierpiał... jelitówka zaraz po operacji, na dodatek z poprzecinanym brzuszkiem. Eh, dobrze, że to wszystko już za nim.

Pomimo choroby staramy się przywołać świąteczny nastrój. W internecie aż roi się od wielkanocnych inspiracji. Niektóre niestety nie nadają się do wykonania przez półtoraroczniaka i czekają na późniejsze czasy. A tym czasem zrobiliśmy coś prostszego. Kurczaki z papierowych talerzyków. Artur pomalował je żółtą farbą, a ja wycięłam oczęta i dzioby z kolorowego papieru. Jeden kurczak ma skrzydła z odrysowanych rączek Artura.







Zrobiło się u nas bardzo świątecznie :)









P.S. Moja książeczka, o której pisałam TUTAJ została nagrodzona. Jestem przeszczęśliwa. Takie cudeńka* zdobyłam:









*Klikając na obrazki, możecie bliżej przyjrzeć się tym produktom.

25 komentarzy:

  1. aleś śliczny kurczaczek! życzymy wam wesołych świąt i zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujmy i również życzmy wesołych :)

      Usuń
  2. Gratuluje wygranej! Książeczka była super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nagrody, gratuluje :) Ale Wy tworzycie fajne rzeczy, brawo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) a kurczaki super :) może dorzucisz je do akcji wielkanocnej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście. Przy kartkach świątecznych już miałam to zrobić, ale niestety dopadł mnie wirus :/ Ale już nadrabiam :)

      Usuń
  5. gartuluje nagród!!dobrze że Arturek juz zdrowy i skory do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurczę, ale kurczę! gratuluję świetnych nagród!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!! Rany, jak mi sie podoba, ze masz taki talent (i zapal) do takich kreatywnych zajec. Ja nawet jak chce i zaczynam, to zaraz mi sie wena (i cierpliwosc) koncza i tyle z tego wychodzi :( Musze jednak mocnej sprobowac bo to jest swietne dla dzieci.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę dużo zapału w takim razie.
      A ja Ci wręcz zazdroszczę bo przy trójce dzieci jest dużo lepsza zabawa :)

      Usuń
  8. zdrowych spokojnych swiat wamzycze:*
    talerzyk swietnie wyszedl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy... my również życzymy Wam wymarzonych Świąt!

      Usuń
  9. Gratulacje :D super nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na kurczaki z papierowych talerzyków. Rzeżucha ślicznie ci urosła. U mnie jeszcze nie jest taka duża, ale do niedzieli może podgoni.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w mojej zabawie:)
    T.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj te wirusy szpitalne, moja Natalka powoli wraca do zdrowia po dwóch tygodniach choroby. Śliczne zdjęcia i tak świątecznie już u Was!
    Wesołych i zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kurczaczki :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :)))) widać że synek wraca do zdrowia :))))))))))
    super! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, Wasza praca była cudna :))
    A obecne zdjęcia choć na chwilę rekompensują widok jaki mamy za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczaki cudowne! Czuć już świąteczny nastrój:)

    Wesołych świąt~!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wygranej! a Arturek wygląda z dnia na dzień coraz lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale tu cudownie świątecznie :) Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne nagrody!! I cudny mały kurczaczek :) Wesołych!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy3/31/2013

    Wesołych Świąt!

    Anula

    OdpowiedzUsuń