Choć pomaluj... moją piżamkę.

Zostałam zainspirowana przez Ambiguity i Srokę. Ba! nawet zamówiłam te same farbki co Ambiguity :) W głowie mam jeszcze dużo pomysłów, ale na razie spłodziłam dwie rzeczy... a właściwie trzy.

Często dostaję ubranka po synku mojej koleżanki i zazwyczaj piżamki, które tam znajduję nie są do kompletu... lub są sprane. Postanowiłam je "odnowić" i zrobić z nich zestaw do spania. Bardzo podobają mi się piżamki NEXT... te z gwiazdkami, dlatego wykorzystałam ten motyw.






A tak wygląda gotowa już piżamka na modelu:







Ozdobiłam też bodziaka. Jedyny bez żadnych aplikacji, jaki dostałam w pobliskim sklepie. Niestety duży, więc obstawiam, że będzie na około 2 lata.




Muszę przyznać, że zabawa jest przednia. Wąsy też zamieszkają w Arturowej szafie, tylko muszę zakupić koszulki i bodziaki. 
Zastanawiam się też, czy w przypadku napisów nie łatwiej byłoby zastosować transfer termiczny. Czytałam o nim u Żanety. Ale na dzień dzisiejszy mam jeszcze cały zapas farb do tkanin, więc na razie będę tworzyć metodą gąbka, ziemniak i pędzelek :)

Kiedy Artur będzie większy na pewno powtórzę tą czynność. Wyobrażacie sobie zaciesz dziecka, które samo może zaprojektować swoją piżamkę lub koszulkę? 


Dopisane 24 marca 2013

Piżamka po dwóch praniach w 60 st wygląda tak samo... wszystkie gwiazdki są na swoim miejscu :)



32 komentarze:

  1. Super pomysły! Dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Takie gwiazdki sama bym chciała:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3/11/2013

    Super sprawa! A napisz, jak to się ma do prania... czy te ozdoby spierają się?? Myślałam o prezencie dla bratanicy czy Podopiecznej... ale jak to schodzi to niee chce :) pozdrowionka

    Anula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piżamka jeszcze jest w użytku... za kilka dni będę ją prała pierwszy raz, wtedy napiszę czy wzór przetrwał :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie wszystko wyszło rewelacyjnie!!! Piżamka jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna sprawa, ciekawe jak z praniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda ta piżamka i body równie obłędne :)))
    Pewnie i ja podpatrzę co nieco u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł przedni!
    a za jakiś czas Artur sam będzie mógł pomagać przy ozdabianiu :) i jeszcze więcej zacieszu i zabawy.

    muszę to na przyszłość zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super urocza nazwa bloga ! :) aż smacznie się robi hehe :) a pomysł na dekorowanie ubranek - genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak niewiele, a tak bardzo odmienia. świetne! może i ja kiedyś się skuszę :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci wyszło! :) Też mam w planie takie malowanki, tylko czasu coś mniej ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm... muszę i ja poszukać takich farbek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ALe bomba!! Musze cos wiecej o tym znalezc i poczytac, moze i ja sie pobawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za świetny pomysł! Genialnie to wygląda!
    Pozdrawiamy i do Nas zapraszamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zmiana!!
    A słyszałaś o "przenoszeniu" wydruku z drukarki laserowej na materiał za pomocą acetonu???
    Tutaj Wiola pięknie to opisała i pokazała co i jak :) http://bezdomna-szafa.blogspot.com/2011/12/chwila-relaksu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk, poczytam sobie :)

      Usuń
  15. Gwiazdki bomba! Świetne... Lepiej wyglądają jak te sklepowe :)))
    Gratuluję pomysłu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piżamka rewelacyjna! Jestem pod wrażeniem, i tak patrząc na wasze dzieła sama nabieram ochoty na malowanie ubranek!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie wam to wyszło! Gwiezdna ROBOTA!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też się tak bawiłam ostatnio, tylko użyłam pisaków do tkanin ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja się zainspiruję! a co ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześlicznie wyszła :) Echhh, że ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  21. super piżamka i bodziak... jak znajdę chwilę sama muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Model cudny..piżamka też fajowa :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne!
    Ale model i tak najładniejszy! Świetny pomysł z tymi farbkami i ubrankami. Moja Gwiazda na pewno szalałaby z radości;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pizamka super wyszla - taki rock star'owy styl. Bardzo ciekawy pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  25. ależ kapitalnie TO WYSZŁo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń