Wzruszające wspomnienia

Ostatnio dostałam piękny prezent od koleżanki... niby zwykła płyta ze zwykłymi zdjęciami... ale poruszyła moje serce i zmoczyła oczy łzami wzruszenia. Bo na tych zdjęciach byłam ja... z brzuchem... a w środku mały chłopiec...





Niby nic takiego. Przecież mam kilka zdjęć z okresu ciąży (może nie tak wczesnej, bo to koniec trzeciego miesiąca był), ale chwyciło mnie za serce... obudziły się we mnie wspomnienia. Usiadłam wieczorem i zaczęłam wertować komputer w poszukiwaniu zdjęć z brzuszkiem... później tych już z Arturem. 

Mam mnóstwo zdjęć, a jakoś tak czasu brak na ich przeglądanie... ale tym razem było inaczej... i w ten sposób na cały wieczór zastygłam we wspomnieniach... pięknych wspomnieniach.






19 komentarzy:

  1. też lubię czasem powspominać ten czas- okres ciąży. aż trudno uwierzyć, że już tyle czasu mineło i że mamy już takie duże Brzące prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę nie mogę uwierzyć, że w tym brzuchu był Artur... ten mój duży mężczyzna :)

      Usuń
  2. Przepiekna pamiatka :) Sliczny brzuszek mialas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/24/2013

    Oj, zdjęcia to fajna rzecz.Wzięłam się dziś za zaległą segregację fotek Jadzi. I tak jakoś zaczęłam wspominać poczatki z Lilką...A Twoje super są. Pamiątka na całe życie.
    Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to nic takiego? właśnie, że bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. super wspomnienia - ja mam tylko kilka zdjęć z brzuszkiem i to raczej takich, na których niewiele widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję sobie, że z drugim dzidziusiem zasponsoruję sobie profesjonalną sesję z brzuszkiem... to dopiero jest pamiątka :)

      Usuń
  6. ja też uwielbiam oglądać zdjęcia z brzuszkiem :) w ogóle bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać zdjęcia ciążowe i jak mały miał 1,2miesiące - achhh :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Och te wspomnienia :) Cudownie je mieć! I to takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam wspominać czas ciąży, oglądać zdjęcia z tamtego okresu, cudowny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz brzuszek taki jak ja teraz:)
    Czytałam Twój post i myślałam, że za jakiś czas i dla mnie takie zdjęcia będą wspomnieniem. Jednak trudno mi to sobie jeszcze wyobrazić!

    Pozdrawiam z coraz cieplejszej Anglii::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak ja Ci zazdroszczę tej ciepłej Anglii :)

      Usuń
  11. Fajnie jest mieć takie pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja robiłam zdjęcia właśnie brzuszka co jakiś czas i mam je na pulpicie w odpowiednim folderze i czasami wracam do tamtych pięknych chwil :) coraz częściej się zastanawiam jednak, kiedy ten czas minął??

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto robić dużo zdjęć, fakt nie zawsze jest czas na ich przeglądanie, ale gdy się już znajdzie chwilę ..... a pomyśl jak wrócisz do tych zdjęć np za 5 lat?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej, rób album, to pamiątka na całe życie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, ze te zdjęcia nam zostały;) Chciaz ja bym w ciązy nie chciała wiecznie chodzić;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam wracać do zdjęć i wspominać:)

    OdpowiedzUsuń