Wyzwanie fotograficzne - Paski

Paski, paski... z paskami kojarzy mi się tylko film "Chłopiec w pasiastej piżamie". Zresztą bardzo piękny i godny polecenia.

Od wczoraj już myślałam, jak podołam temu wyzwaniu. Dopiero dzisiejsze porządki natchnęły mnie i ujrzałam w przedpokoju paski... oprócz tego widok, który zawsze mnie rozczula... bucia rodzina. Bardzo lubię ją podziwiać i mam na tym punkcie zboczenie :)




A tu wersja wrześniowa, kiedy zakupiliśmy Arturowi pierwsze buty.




Polecam obejrzenie zdjęć innych osób, które biorą udział w wyzwaniu KLIK

22 komentarze:

  1. bucia rodzina... pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę obejrzeć ten film, zawsze mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  3. film przepiękny, płakałam na nim i nawet nigdy nie sądziłam, że takie właśnie rzeczy działy się naprawdę... na samą myśl o tym filmie ciarki mi przechodzą... i smutek ogromny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też płakałam na nim jak bóbr :)

      Usuń
  4. Ciepła interpretacja. Fajna :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie zdjęcie. Buty środkowe z każdym rokiem będą coraz większe. Szkoda, że nie można zwolnić czasu, prawda?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, te buciki zdecydowanie za szybko się powiększają :(

      Usuń
  6. takie maleńkie buty zawsze mnie rozbrajają....

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ślicznie to nazwałaś..."bucia rodzina" :):):) Też bardzo lubię zatrzymać się na taki moment :) Ale u nas by taki jasny chodniczek nie przetrwał nawet jednego dnia. Podziwiam :) A filmu nie widziałam, muszę go wpisać na listę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie go obejrzyj - warto :)

      Usuń
  8. Super interpretacja i powtórzę za większością -fajna nazwa ,bucia rodzina, faktycznie jest to miły widok gdy wszystkie buty w domu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza bucia rodzinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi poznać "bucią rodzinę";)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie również rozczulają takie widoki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. super określenie "bucia rodzina" pozwolę sobie podkupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. słodka ta bucia rodzinka! :)

    a Twoje wrześniowe butki to obiekt mojej zazdrości! ;) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super skojarzenie :)
    Bucia rodzina - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Film piękny...
    Buciki Małego jak się tulą do maminych :))

    OdpowiedzUsuń