Wyzwanie fotograficzne - Ostatnia rzecz przed zaśnięciem.

Ostatni dzień wyzwania fotograficznego u Uli. To było bardzo fajne doświadczenie. W następnym miesiącu na pewno powtórzę tą przygodę. Poznałam również mnóstwo ciekawych i kreatywnych blogów, u których zostanę na dłużej.

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze :)

Ostatni dzień wyzwania kończy się tematem: ostatnia rzecz przed zaśnięciem.

Nie miałam problemów z odpowiedzią... zawsze przed zaśnięciem spoglądam na mojego śpiącego obok w łóżeczku synka. Troskliwie opatulam go kołderką i dziękuję mojemu Bogu za ten cud. Codziennie. 


28 komentarzy:

  1. ale słodziak :) ja też przed zaśnięciem zawsze zaglądam do Małego i całuję go w czółko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jedna z piękniejszych chwil dla rodzica. Chociaż ja jestem z innej bajki, wolę jak już dzieci śpią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodko, ja też lubie zajrzeć do małej przed snem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest taki cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. taki aniołek z cudną czupryną

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzruszyło mnie i zdjęcie i opis do niego :) choć przecież pisałam niemal o tym samym.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna fotka!

    OdpowiedzUsuń
  9. maly anioleczek:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej!!!! jaki cudny bobas!!

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczo :) już się nie mogę doczekać takich chwil!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodko wygląda :)) u mnie podobnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój Najmłodszy też śpi z misiem, a trochę Starszy z dwoma psami ;-)
    Rozczulający widok :-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcie :) Dzieci jak śpią wyglądają przesłodko!
    Ja mam dokładnie to samo, codziennie zanim sie położe ide do pokoju Jasia, otulam go kołderką, daje całusa i patrze chwilę jak słodko śpi. Dopiero wtedy sama mogę iść spać :)
    Pozdrawiam
    Stefanka

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że trzeba dziękować. U nas to podobnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki kochany :) a jaką czuprynkę już ma :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak słodko śpi...

    OdpowiedzUsuń
  18. Przed wejściem do sypialni też zawsze zaglądam do pokojów dzieci i w sumie mogłabym całą noc tak patrzeć jak śpią... P.s. Mamy taką samą pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To zdjecie jak dla mnie wygrywa w tym przeglądzie :))) Jest taki spokojny....

    OdpowiedzUsuń