Sprzedam ubranka

Od dawna już sprzedaję ubranka po Arturze na Allegro. Ale teraz zależy mi na czasie, bo muszę pozbyć się możliwie szybko zbędnych balastów. Postanowiłam więc rozesłać wici na blogu o moich aukcjach z ubrankami. Osoby zainteresowane ciuszkami po chłopcu mogą zostawić maila w komentarzu pod postem lub napisać do mnie na mordoklejka838@gmail.com... wtedy podam linka do aukcji.

Można znaleźć tam ubranka w rozmiarach od 3 do 12 miesięcy, firmy t.j. Early Days, Next, F&F, Carter's, H&M.

Oto kilka fotek orientacyjnych.














20 komentarzy:

  1. Sliczne ubranka. Szkoda, ze moj synek jest starszy od Twojego :-) Udanej sprzedazy zycze :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ubranka ! mi niestety się nie przydadzą ale podsyłam linka na FB

    OdpowiedzUsuń
  3. :))my nie ta plec:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, choć my już teraz nad letnimi się zastanawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sporo wystawiłam letnich ubranek, typu T-shirty i komplety ogrodniczki z bluzeczkami :)

      Usuń
  5. szkoda, że nie większe, bo my większych potrzebujemy już ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te zielone ogrodniczki i bluzeczka w paski to jaki to rozmiar? bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar 6-9 m-cy. Na aukcji podane są dokładne wymiary, bom wszystkie ubranka pomierzyła :)

      Usuń
  7. fajowe! ciekawa jestem czy sprzedasz; ja jakoś nie mam szczęścia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno połowę sprzedam... ale fajnie by było, gdybym sprzedała całość :)

      Usuń
  8. Piękne ubranka. Zostawiłem prośbę w e-mailu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas ubranka są przechodnie. Dostaję mnóstwo od przyjaciół, trochę dokupuję, a gdy mały wyrasta oddaję kolejnej parze :) I tak tymi najmniejszymi ubrankami cieszy się już czwarte dziecko :))) Taka jest nasza przyjacielska tradycja :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. A te komplety z ogrodniczkami to w jakim rozmiarze są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwa w rozmiarze 6-9 m-cy. Na aukcjach są podane dokładne wymiary.

      Usuń
    2. To za małe :(

      Usuń
  11. Normalnie ja bym Emile ubrala w niektore :) Zapraszam do zabawy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, bo te ubranka to takie uniseks :) Dla dziewczynki też jak najbardziej. Dziękuję za zaproszenie.

      Usuń
  12. Ja bym poprosiła o link do aukcji na maila bo Twój synek jest rok starszy od mojego więc może coś wybiorę;) www.majoweczka2010@vp.pl

    OdpowiedzUsuń