Picture Tag

Rodzinka, inKa, Niezła Żona i Zorra zaprosiły mnie do zabawy. Bardzo Wam dziękuję.




Zasady:
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu.
2. Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony.
3.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie). 
4. Otaguj 7 osób.
Pytania:
  1. Codziennie widzisz...  
  2. Ubranie, w którym "mieszkasz"?
  3. Ulubiona pora dnia?
  4. Coś nowego?
  5. Właśnie tęsknisz za...
  6. Piosenka, która za tobą chodzi...
  7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to...
  8. Najlepszy moment tygodnia?
  9. Kim chciałaś/eś być jako dziecko?
  10. Nigdy nie rozstajesz się z....
  11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń.
  12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.
  13. Coś, co robisz przez cały czas.
  14. Zdjęcie tygodnia?
  15. Ulubione słowo/wyrażenie?
  16. Najlepszy moment roku? 
  17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.  
Moje odpowiedzi: 
Codziennie widzę...
Ubranie, w którym mieszkam:
Ulubiona pora dnia:
... kiedy mąż staje w tych drzwiach (znaczy się wrócił z pracy)
Coś nowego:
Właśnie tęsknię za:
 
Piosenka, która za mną chodzi:
 
Nagłówek tygodnia:
 
Najlepszy moment tygodnia:

Jako dziecko chciałam być:


Nigdy nie rozstaję się z:
 
Na mojej liście życzeń jest:
Moja miłość od pierwszego wejrzenia:

Robię to przez cały czas:
KOCHAM


Zdjęcie tygodnia:

Ulubione słowo:

MASAKRA
(przepraszam, za brak kreatywności)

Najlepszy moment roku:

Ktoś, kto zawsze mnie uszczęśliwia:



Do zabawy zapraszam:


17 komentarzy:

  1. też chciałam być nauczycielką :P fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę zabawę :) Fajowo się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie dobrałaś zdjęcia :))) Niestety też codzienne widzę stosik w zlewie, ba nawet zmywarka zapchana ;)
    Cieszę się, że prezencik dotarł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukierki już prawie zjedzone :) Artur uwielbia magnesy, ale ten wisi wysoko, coby nie zaginął, bo niestety Artur potrafi też magnesy gubić. Bardzo dziękujemy :)

      Usuń
  4. O! dziękuję, za zaproszenie do zabawy! Tym razem postaram się wziąć w niej udział, bo z tym mam zawsze problem :/ mam nadzieję, że tym razem znajde trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. mamy te same ulubione słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne fotkowe odpowiedzi...masakra to tez moje ulubione:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 1 to też znany mi widok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tez chciałam być nauczycielką. Bali cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zabawa :)

    zapraszam do mnie :)
    http://stylishmammy.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  10. też mi się marzą Malediwy.

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie też ulubioną porą jest, gdy mąż wraca z pracy i weeeeeeeekend :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za nominację, ale chyba troszkę musi poczekać, żebym zdjęcia porobiła lub odszukała, bo to dużo pracy, a ja ostatnio zalatana mocno jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu... poczekam :) Ja też dość długo zbierałam się do odpowiedzi na tą zabawę.

      Usuń
  13. Życzenie jest fajne, jak już się spełni proszę o zaproszenie na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń