Na poprawę humoru

Dziękuję wszystkim za słowa wsparcia i otuchy. Staram się nie myśleć już tak intensywnie o zabiegu syna. Nie ma się co smutać... przecież nie mogę tylko siedzieć i zadręczać się myślami, bo to i tak w niczym nie pomoże. Zresztą, jest jeszcze prawie miesiąc czasu i tak naprawdę zdążę się jeszcze porządnie zestresować i wypłakać. 

Mam też obok Artura i męża, o których trzeba zadbać. Poza tym, intensywne spotkania rodzinne, spowodowane przylotem mojej siostry, skutecznie zagłuszają moje myśli. I dobrze!

Wczoraj przyszła do nas paczka... na otarcie łez... jakby nie patrzeć :) Wzięłam udział w konkursie organizowanym przez sklep LELU. Muszę się pochwalić, bo wygrałam bardzo fajne puzzle do kąpieli. Są piankowe i po zmoczeniu przyklejają się do śliskich powierzchni, na przykład do wanny lub szafek łazienkowych.

Artur oszalał na ich punkcie... jest jeszcze za mały, żeby tworzyć wyrazy z owych liter, ale przyklejał je do wanny w sposób dowolny, później zlizywał z nich wodę i je ssał, następnie wyrzucał je poza wanienkę i próbował zatopić z marnym skutkiem, a później intensywnie mieszał je z wodą i kładł je sobie na głowę i twarz... jestem pewna, że przy kolejnych kąpielach Arturo znajdzie kolejne mega zastosowania do tychże puzzli.






Do puzzli dołączona jest siateczkowa torebka, którą można powiesić nad wanną i przechować w niej puzzle do następnych wodnych wojaży. Lubię takie wynalazki. A jeszcze bardziej lubię wygrywać je w konkursach :)


23 komentarze:

  1. Też mamy puzzle tej firmy, tylko ze zwierzętami morskimi. Nawet robiłam o nich wpis w zeszłym roku. Są rewelacyjne! Używamy ich już od dawna i nadal wyglądają tak samo. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiedziałam że coś takiego jest... super te puzle chyba musze zakupic mojej pannie :)

    pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wygrana, puzzle są super! I widać, że zabawa z nimi przednia.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super zabawka, muszę pomyśleć o takich dla Juniora, bo on uwielbia się kąpać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!super jest coś wygrać a te literki rewelacja zaraz kupie je mojej małej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te puzzle !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne puzzle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!! Sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej! Wierszyk był rewelacyjny to i nagroda musiała być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te literki

    OdpowiedzUsuń
  11. jej właśnie takich piankowych klocków do szaleństw w wannie poszukujemy! Świetna inspiraja i zabawa przednia :)! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. My mamy rybki :-) i też pełno radochy z nimi, nie zależnie od wieku bo nawet córka 9 letnia sobie je nakleja na flizy przy kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Trzymam kciuki za Was! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Faaaaajne! Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajny wynalazek. Gratuluję szczęścia :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te puzzle, fajne i ciekawe wzory i kolorystyka. Gratulacje wygranej !!1

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne!!! takimi to nawet mój Kacper by się bawił. Ganialne. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Puzzle rzeczywiście wyglądają na doskonałą zabawkę. A jaki Artur zadowolony:) Gratuluję wygranej!
    W kwestii zaś zabiegu - wyobrażam sobie, co przeżywasz i jak się czujesz, ale to bardzo zdrowe podejście - masz rodzinę, dziecko, o które trzeba zadbać, nie ma co się na zapas stresować. Będę trzymała kciuki i wierzę, że wszystko będzie dobrze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajniusie te puzzelki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna wygrana :) Cudne te puzzle, nawet nie wiedziałam, że Kasa ma coś takiego. :) Tak się złożyło, że to sklep mojej koleżanki :) Muszę Tymkowi takie puzzle kupić :)

    OdpowiedzUsuń