Versatile Blogger




od




  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu, 
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu, 
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie, 
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


No to jedziemy.

Najpierw kilka faktów o mnie:
- Po przeczytaniu książki "Jedz módl się kochaj", chcę jechać do Włoch.
- Zawsze chciałam mieć syna. I gdybym mogła wybrać płeć drugiego dziecka, to też raczej byłby to chłopiec... chociaż warkoczyki i spineczki kuszą :)
- Będąc przez trzy miesiące u mojej siostry, nauczyłam się od niej dużo nowych przepisów i trików kulinarnych, które intensywnie wdrażam w mojej kuchni.
- Kiedy Artur śpi, uczę się języka angielskiego z Profesorem Henrym i z książek z liceum i studiów (jedyne moje książki ze szkolnych lat, które zostawiłam... czyżbym coś przeczuwała?)
- Nienawidzę prasować... męskich koszul to już w ogóle. A mężczyzn w domu o ironio! mi przybyło.
- Po narodzinach Artura stosunki między mną a moją mamą nieco się pogorszyły .
- Naprawdę uwielbiam "siedzieć" z synkiem w domu... nie chcę wracać do pracy dopóki nie skończy 3 lat.

Nominuję:
  1. Anulę
  2. Mamę Miłosza
  3. Mamę Krzysia i Madzi
  4. Elsę
  5. Arbuzowo
  6. Mamę Zuzi
  7. Gosię
  8. Mamę Mateuszka
  9. Happy Power Mama
  10. Surrealistkę
  11. Cichą
  12. Mama Wojtusia
  13. Mamę Mai
  14. Ineska
  15. Mamę Maurycego





18 komentarzy:

  1. zapraszam do zapisania się do bazy blogów:)
    chcemy stworzyć bazę blogów - by każdy miał okazję zobaczyć jak największą ilość blogów w jednym miejscu:)
    Pozdrawiam.
    http://baza-blogow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyroznienia:)) fajnie sie dowiedziec czegos nowego o Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zawsze chciałam miec synka:-p

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, że masz chęci uczyć się angielskiego :) Ja w ciąży chciałam się uczyć hiszpańskiego, ale szybko mi się znudziło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1/14/2013

    Dzięki za wyroznienie! :)
    Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. Prasowania to i ja nie lubię:-p. Wymyslam dziesiec róznych zajec aby nie prasować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wyróżnienie. Też zawsze chciałam mieć syna! Moje odpowiedzi tutaj: http://carryikurkuma.wordpress.com/2012/08/17/7-rzeczy-ktorych-o-mnie-nie-wiecie-varsatile-blogger/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie w następnej notce będą odpowiedzi:)
    Ja też za nic nie chcę iść do pracy mi odpowiada BARDZO siedzenie z Synem w domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe:))...powodzonka w nauce... ja tez zamierzam siedzieć w domu do 3 roku życia Synka:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. dzękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję :)))
    Czytam i mam wrażenie, że sama napisałam większość hihi
    Po przeczytaniu "Jedz, módl się..." dzień później miałyśmy z koleżanką zabukowany bilet lotniczy do Bolonii :) Nie pogniewałabym się za drugiego synka, nie cierpię prasować i też nie chcę wracać do pracy, bo kocham spędzać czas z moim małym :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Z prasowaniem to mam tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję pięknie za wyróżnienie:**

    Ps. Pp przeczytaniu tej samej książki mam identyczne co Ty pragnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za wyróżnienie...

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń