Share Week

Trwa akcja zorganizowana przez Andrzeja z jestKultura.pl
Generalnie polega ona na rekomendowaniu blogów, do których często zaglądamy i podczytujemy, które nas inspirują i intrygują... które jednym słowem, warto znać. Mamy na to tydzień... od wtorku, więc czasu coraz mniej.
Szczegóły akcji TUTAJ. Po przeczytaniu tamtejszej notki, każdy powinien czuć się zobligowany do wzięcia udziału w akcji.

Dałam się wkręcić.
Moje pięć blogów, do których warto zajrzeć. Kolejność nie świadczy o tym, że najsłabsi są na końcu. Absolutnie! Dlatego podaję w kolejności od Z do A.

W mojej kuchni - blog kulinarny, gdzie autorka krok po kroku pokazuje jak upichcić danie, przystawkę czy deser... wszystko czarne na białym... to lubię! Korzystając z tych przepisów zawsze wszystko mi się udaje.

Paluszkami - obserwuję ten blog dopiero od grudnia, ale szczerze polecam... ten blog inspiruje, pokazując różne pomysły prac plastycznych, które można wykonać z dziećmi.

Nie śpimy - młoda mama i jej trzymiesięczny potomek... krótko i humorystycznie... czytam i zrywam boki.

 Do czego przyda się chustka - piękna historia o życiu, macierzyństwie, miłości i przemijaniu ... blog można przeczytać jednym tchem... autorka pisała krótko i zwięźle, ale bardzo pięknie. Niestety przegrała walkę z nowotworem... ale jej historia trwa nadal.

Co słychać u dziewczynek - autorką jest mama dwóch córek... uwielbiam czytać dialogi między nimi... i całą ich historię.

Oprócz wyżej wymienionych jest jeszcze cała masa blogów o macierzyństwie, książeczkach i zabawkach,  które czytam nałogowo... i blogi kulinarne też uwielbiam :)

A jakie są wasze propozycje? Chętnie poczytam :)

4 komentarze:

  1. Świetne te blogi. Niektóre znałam, a pozostałe zaczęłam właśnie przeglądać.

    Ja polecam http://klocek-i-kredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja... a ja zapraszam do zabawy - jesteś nominowana http://www.greeneyekitty22.blogspot.com/2013/01/dostaam-wyroznienie-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  3. zajrzę w wolnej chwili na te, których nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne blogi nie znałam ich, ale chyba będę podczytywać

    OdpowiedzUsuń