O Babci... bez Babci

Dziś zmarła babcia mojego męża.

Była dla mnie babcią od pięciu lat, a wydaje mi się, że od zawsze. 
Uśmiechnięta, sympatyczna, ciepła. Taką właśnie chcę ją zapamiętać.
Kiedy przyjeżdżaliśmy do niej w odwiedziny to zawsze radośnie mówiła "o, moje wnusie do mnie przyjechały" i witała się tak ciepło. Tak się chciało przyjeżdżać do niej, pogadać tak zwyczajnie, normalnie.

Niestety dopadła ją choroba... raczysko okrutne, bezlitosne... wyssało z niej tą radość życia. Każde kolejne już spotkania były przesycone podświadomym pożegnaniem. Te uściski rąk takie przedłużane... ale nie da się na zapas... nie da się.

I tylko wiara nam pozostaje... że kiedyś Tam się spotkamy... a wtedy usłyszę to jej radosne "o, moje wnusie do mnie przyjechały".


['] ['] [']

21 komentarzy:

  1. Anonimowy1/20/2013

    Witam!
    A jutro Dzień Babci:(
    Przykro mi bardzo że będziecie mogli ją już tylko wspominać...
    Pozdrawiam!
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak będę wspominać tą "nie moją" babcię,była naprawdę ciepłą osobą...smutno że odeszła (*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne wyrazy wspolczucia... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyro mi :( w dodatku okrutny los zabrał ja tuż przed Dniem Babci :(

    OdpowiedzUsuń
  5. [*]
    tule Was mocno...

    OdpowiedzUsuń
  6. ściskam kochana, przykro mi bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. :( przykro mi bardzo... trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyrazy współczucia [']['][']

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj sie.. Mojej koleżance tez dzis zmarła babcia.. Współczuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi przykro, przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie mi przykro :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy1/21/2013

    Przykro mi :( Ja też tęsknię za babciami. Jednej już nie mam..z drugą rozmawiałam...zawsze wysyłam kartki (ma też w tym dniu urodziny). Pozdrawiam.
    Anula

    OdpowiedzUsuń
  13. przykro mi [*]

    dziś mija pierwsza rocznica śmierci babci mojego meża, więc wiem co czujecie..

    OdpowiedzUsuń
  14. jej, współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  15. [*] cholerne choroby..

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi przykro. Okropne jest, że nowotwory zabierają nam tak wiele bliskich osób
    a my często jesteśmy bezradni.
    Trzymaj się i pielęgnuj starannie te piękne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję wszystkim za wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń