Dzień Babci i Dziadka

Robiąc laurki dla babci i dziadka także zostałam zainspirowana... ale niestety nie podam linka, gdzie dokładnie takie cuda ujrzałam, bo zwyczajnie nie pamiętam.
Jak tylko wyjęłam farby i kolorowe kartki Artur usiadł i zaczął zdejmować skarpetę. Aż dziw bierze, ile ten mały smyk pamięta... przecież kartki z reniferami robiliśmy dobry miesiąc temu.
Moim zdaniem, te laurki nie są tak zjawiskowe, jak świąteczne kartki, ale dziadkowie na pewno rozpłyną się, kiedy zobaczą odbite malusie rączki. Specjalnie napisałam datę, coby nie uleciało z pamięci, kiedy to Artur miał takie małe łapki? :)








Oprócz tego, zamówiłam dla dziadków kalendarze na rok 2013 z fotkami Artura.


 Prezenty na tą okoliczność mamy z głowy :)

20 komentarzy:

  1. Świetne prezenty:) my tez laurke zrobiliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajneee! Kartki z odciśniętymi rączkami w serduszku, suuper:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki słodkie. Babcia i Dziadek na pewno będą zachwyceni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna inspiracja! Łał, może i my zrobimy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, zróbcie... fajny prezent, a i zabawa przednia :)

      Usuń
  5. Supersne:)))
    kalendarz tez mam zamiar zrobic i wciaz sie ociagam... eh:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca własna - BO Z SERDUSZKA!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne :) My zrobiliśmy karteczkę ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadkowie też na pewno będą przeszczęśliwi :)

      Usuń
  8. jakich farbek stosujecie do tych łapek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to farby do malowania palcami, ale niestety nie podam Ci dokładnie nazwy bo wyrzuciłam już pudełko :( Kupiłam je w Biedronce, we wrześniu, kiedy był boom wyprawek do szkoły :)

      Usuń
  9. Zrobiliśmy podobe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł.:-) w kalendarz uroczy.. Musze zrobić taki dla babci :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa! My chyba też zrobimy, ale kartki poczekają, aż dziadkowie przyjadą znowu z Holandii...

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł :).

    kalendarze świetne.

    Zapraszam do zabawy :) : http://mamajakzobrazka.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajniutkie! Ja z Podopieczną też odciskałam rączki i stópki...miejmy nadzieję,ze dziadkom się spodoba..bo pannie J. tak średnio się podobało babranie w farbkach... a rodzice uszykowali dziadkom foty z wnusią (np.babcia nr1 mówi na nią Aniolek, to mała ma fotę ze skrzydełkami :) albo dziadek jest podróżnikiem, J.ma marynarskie ubranko na sobie na zdj. dla dziadka itp :) ). Pozdrawiam, Anula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł z tymi zdjęciami :)

      Usuń