Nowy lokator

Prezentów ciąg dalszy... a to wszystko za sprawą mojego szczęścia, które ostatnio mi dopisuje w zabawach Candy. Wygrałam dla Artura Panią Sowę na blogu Różane Wzgórze, która jest bardzo piękna, a jej kolorowy brzuszek już zawsze będzie nam przypominał o tym, że zamieszkała u nas na Święta Bożego Narodzenia.

Oto krótka historia wielkiej miłości

- Ooo?!?



- Brawa dla Pani Sowy

- Tutaj Pani Sowa ma oko

- Moja, moja, moja...

Pani Sowa i Miś czuwają nad snem Artura

Dla mnie też był podarunek... piękne kolczyki, które nie ukrywam, trafiły w mój gust. Bardzo dziękuję!


8 komentarzy:

  1. Farciarze! :) Też mi się marzy taka sowa dla Kosty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sówka mega!zapraszam do mnie na blog www.majowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej, piękna sówka :)
    i śliczny chłopczyk.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelino cudne zdjęcia Bardzo się cieszę, że Arturek jest zadowolony - Pani Sowa będzie czuwała nad słodkimi snami synusia Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowa jest przeurocza i widać że Arturkowi spasowała bardzo:) Też chciałam zamówić w podobnym klimacie poduchę dla Chrześnicy ale.. zwlekałam do ostatniej chwili i zamówienie nie zdążyłoby do nas dotrzeć:( Życzę Wam cudnych Rodzinnych Świąt Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna!!! ja też taką chcę :D haha
    Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń