List do Mikołaja c.d.

Kolejny list do Gwiazdora. Tym razem piszę w swoim imieniu. Nie wiem, czy kiedykolwiek mój Święty Mikołaj będzie taki bogaty, ale pomarzyć zawsze warto.

Tak więc, Mikołaju, gdziekolwiek jesteś, uratuj młodą mamę, która od roku ma duże zapotrzebowanie na kawę.
Podaruj mi pod choinkę takie inteligentne urządzenie:




O nic innego nie proszę.

* Klikając na obrazek można przejść na stronę producenta tego cacka. Uprzedzę jeszcze, że nie jest to żadna reklama sponsorowana. To tylko moje publiczne wyznanie miłości.

12 komentarzy:

  1. Znam to zapotrzebowanie na kawę i cierpię ostatnio bo mój ekspres ciśnieniowy odmówił współpracy :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. no jeśli kawa z niego smakuje tak samo apetycznie jak wygląda, to też taki chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem kawoszem. Czy dobrze widzę, że ten sprzęt nie mieli kawy, tyko jest na wkłady?

    Jeżeli tak, to jest lipa, naprawdę nieopłacalna inwestycja.

    Tak na marginesie niedawno dostałem kawę do spróbowania z Argentyny, Brazylii i Wenezueli. Przyznam się, że bez rewelacji, nawet z samego źródła.

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam, że takie ekspresy są drogie w eksploatacji... najwyżej za rok napiszę do Mikołaja o duże zapasy kapsułek :)

      Usuń
  4. my sobie zafundowalismy expres z Tchibo... nie taki wypas, ale jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cokolwiek... byleby kawa parzyła się i lała litrami :)

      Usuń
  5. hehehe też taki mi się marzy:) Moja koleżanka ma, kawa smakuje wyśmienicie!
    Pozdrawiam i życzę spełnienia życzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm chyba zaraz strzelę sobie kawusię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rok temu pod choinkę zaszaleliśmy i zakupiliśmy sobie ekspres - mogę zdecydowanie polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. my mamy model z tej serii, jest boski, a uwielbiam czekoladę i herbatę zieloną z miętą, mąż wszystkie rodzaje kaw :) szybko, prosto i ładnie wygląda w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mnie podkręciła na ten sprzęt... jeszcze bardziej chcę go mieć :)

      Usuń