"Choinko piękna jak las...

... choinko zostań wśród nas."
Oto nasza choinka...
Tadam:






Oczywiście zajmuje honorowe miejsce na półce z misiem i innymi zabawkami. Wszystkie zabawki są w nią zapatrzone... my też. Na Arturze, jak pisałam wcześniej, nie robi już wrażenia. Za rok zawiesimy ozdoby wykonane przez nas, więc wtedy będzie bardziej atrakcyjna... mam przynajmniej taką nadzieję :)

A tymczasem zostałam zainspirowana TUTAJ i TUTAJ. Dlatego też, powstały kartki świąteczne, które jutro polecą w świat.



Żałuję, że tak późno ocknęłam się z tymi kartkami... nawet nie miałam brązowej farby, dlatego renifery są czarne. Ale ostateczny efekt został osiągnięty, a Arturowi bardzo podobała się ta zabawa. Później, jak już umyłam mu nóżkę, brał kartki i przykładał je sobie do stopy... komicznie to wyglądało.



26 komentarzy:

  1. Pomysł z kartkami bardzo fajny. Muszę zapamiętać!

    Choinka śliczna. Masz rację własne ozdoby dodają wyjątkowego uroku ale na to Artur musi podrosnąć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej!! kartki mega pomysłowe!! fantastyczne, za rok takie robię, na bank!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Ja za rok też zrobię... dużo wcześniej, żeby na pewno doszły na czas :)

      Usuń
  3. extra pomysl:))))))))))) dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuj tylko rób, cobyś zdążyła :)
      Ja też przecież odgapiłam :)

      Usuń
  4. Świetne renifery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne Wam wyszły karteczki! :)
    Choinka...eh coś się nie mogę zebrać w tym roku...miała być żywa...nic z tego ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze trochę czasu... na pewno zdążysz :)

      Usuń
  6. jejjj ale cudniaste te kartki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. za rok na bank też będziemy robić reniferki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, świetna zabawa i pamiątka :)

      Usuń
  8. My już też mamy choinkę i jak cudnie pachnie:)
    Świetny pomysł z tymi kartkami, cudnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bombastyczne te renifery!!! choineczka śliczna. my mamy w tym roku żywą :) Tylko jeszcze trzeba ja ustroić:) Może dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny pomysl z odbiciem nozki jako reniferek:-) pomyslowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z tymi kartkami :) szkoda, że ja już swoje wysłałam :( ale może za rok zrobię podwójne renifery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki rewelacja!!!
    choineczka fajna, ja na razie walczę z Synkiem, próbuję mu wytłumaczyć że bombki to nie piłki które się ściąga z choinki i kopie po mieszkaniu:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie nasza choinka jest mała i baaardzo wysoko stoi... poza zasięgiem Artura :)

      Usuń
  13. Kartki - profeska!
    Też się czuję zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń