5 x Liebster Blog

Anjami, Gosia, Ilonas, i Mum in London i marzka30 zaprosiły mnie do zabawy.


Bardzo Wam dziękuję. Zawsze chętnie biorę udział w takich zabawach. Jest mi bardzo miło i czuję się wyróżniona.

Zabawa polega na udzieleniu odpowiedzi na 11 pytań, zaproszeniu do zabawy kolejnych 11 blogów informując dane osoby i zadaniu nominowanym 11 pytań. Tak więc, wszystko kręci się wokół liczby 11.

Moje odpowiedzi:

Anjami pyta:

1) Kociara czy psiara?
- Psiara.

2) Czy masz ulubionego pisarza, jeśli tak, kto to?
- Tego jedynego, ulubionego nie posiadam, ale w pierwszej czołówce znajdują się James Oliver Curwood, Neil Gaiman, Piotr Czerwiński i Markus Zusak.
 
3) Ulubiona potrawa/deser to...
-  wszelkie zupy, naleśniki i lody bakaliowe.

4) Ulubiony napój?
- zielona herbata, woda, kawa... kolejność nieprzypadkowa.
 
5) Ulubiony kolor
- brąz.

6) Co zrobiłabyś po wygraniu w lotto?
- oddałabym wszystkie długi, jakie posiadam i zabrałabym rodzinkę na spóźnione, ale dłuuugie wakacje.

7) W jakim stroju czujesz się najlepiej?
- wygodnym.

8) Twój sposób na zwalczanie kompleksów?
- tydzień na diecie potrafi wyleczyć mnie z wszelkich kompleksów... bo mam to poczucie, że dbam o siebie i czuję się lżejsza, piękniejsza... ach!

9) Rada na miły początek dnia?
- pomyśl, że kolejny dzień jest ci dany... i wykorzystaj go na maksa.

10) Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
-  bez wspomnień i marzeń.

11) Ukochany gadżet
- ślubna obrączka... często ją zdejmuję, całuję, czytam wygrawerowany napis.


Gosia pyta:

1. spodnie czy spódnica?
- spodnie.

2. włosy proste czy kręcone?
- proste.

3. smak dzieciństwa?
- smak gumy donaldówki...na zawsze w mej pamięci :)

4. pomysł na najbliższy weekend?
- zwiedzanie lub spacer po parku z moimi mężczyznami.

5. srebro czy złoto?
- srebro.

6. czy masz rodzeństwo, jeśli tak to która z kolei jesteś?
- mam starszą siostrę.

7. czy grasz/grałaś w gry komputerowe, jeśli tak to w jakie?
-hi hi, grałam, a pewnie, że grałam... w The Sims i The Settlers.

8. jaki zawód byś wykonywała gdybyś mogła wybrać jeszcze raz od nowa (z dzisiejszą wiedzą)?
- szef kuchni, ha!

9. na co wydałabyś 1mln złotych wygranych w totolotka?
- spłaciłabym wszelkie długi i zabrałabym rodzinkę na wakacje.

10. czy czytasz książki, które powstały na podstawie filmu?
- nie.

11. kawa czy herbata?
- herbata, koniecznie zielona.

Mum in London pyta:

1. Lubisz gotować?
- Tak.

2. Weekend aktywnie czy w domu?
- Aktywnie.

3. Gdzie jedziesz lub chcesz jechać na następne wakacje?
- Malediwy... moje skromne marzenia :)

4. Najbardziej szalona rzecz którą zrobiłaś w życiu?
- Okłamałam rodziców, że nie dostałam się na uczelnię w naszym mieście, żeby studiować w innym i mieszkać w akademiku. Z powodów rodzinnych chciałam wyrwać się z domu. Akademik był moim azylem...  przeżyłam tam mnóstwo szalonych chwil.

5. Jaki jest główny powód prowadzenia bloga?
- Ku pamięci, ku terapii, ku potrzebie.

6. Błyszczyk czy pomadka?
- Błyszczyk.

7. Kosmetyczka czy zabiegi domowe?
- Zabiegi domowe.

8. Obcasy czy adidasy?
- Balerinki i inne cichobiegi.

9. Masz zdolności artystyczne?
- Niestety niet.

10. Ulubiony zapach perfum?
 - Kenzo L'eau Par.

11. Ulubiony blog?
- Nie posiadam.


Ilonas pyta:

1. Ranny ptaszek czy nocny marek?
- ranny ptaszek.

2. Książka czy film?
- książka.

3. Trzy przedmioty bez których się nie ruszasz z domu?
- portfel, dowód osobisty, telefon.

4. Kim chciałaś być w przyszłości będąc dzieckiem?
- będę banalna... nauczycielką  :)

5. Kawa czy herbata?
- zielona herbata

6. Bałaganiara czy pedantka?
- pedantka.

7. Jaki jest Twój styl (mam na myśli ubiór)?
- baleriny, jeansy, bluzeczka, sweterek... raczej skłaniam się ku klasyce.

8. Twój wiek :) ?
- 29 lat

9. Najbardziej szalona rzecz jaka zrobiłaś w życiu?
okłamałam rodziców, że nie dostałam się na uczelnię w naszym mieście, żeby studiować w innym i mieszkać w akademiku. Z powodów rodzinnych chciałam wyrwać się z domu. Akademik był moim azylem...  przeżyłam tam mnóstwo szalonych chwil.

10. Wolny czas w domu odpoczywając czy aktywnie?
- aktywnie

11. Ulubiona potrawa?
- uwielbiam wszelkie zupy.


Marzka30 pyta:

1. Mięsko TAK czy NIE?
- TAK

2. Słuchać czy mówić?
- SŁUCHAĆ

3. Kawa z mlekiem czy bez?
- BEZ

4. Samochodem czy pieszo?
- PIESZO

5. Góry czy morze?
- MORZE

6. Ranny ptaszek czy nocny marek?
-RANNY PTASZEK

7. Podróże egzotyczne czy Mazury?
-PODRÓŻE EGZOTYCZNE

8. Pies czy kot?
-PIES

9. Rozważna czy szalona?
-ROZWAŻNA (KIEDYŚ SZALONA:)

10.Lody waniliowe czy czekoladowe?
- CZEKOLADOWE

11. Jakim znakiem zodiaku jesteś?
- BLIŹNIĘTA

Moje pytania:

  1. Pracujesz w swoim wyuczonym zawodzie?
  2. Ulubiony batonik, wafelek?
  3. Czy wierzysz w przyjaźń między kobietą a mężczyzną?
  4. Książka i film, który Twoim zdaniem warto przeczytać/obejrzeć?
  5. Szklanka do połowy pusta czy do połowy pełna?
  6. Czego brakuje Ci do szczęścia?
  7. Planujesz swoją przyszłość czy żyjesz tu i teraz?
  8. Ulubiony serial?
  9. Morze czy góry?
  10. Piwo czy wino?
  11. Wygodnie czy modnie?

Do zabawy zapraszam:

2. Anulę
5. Elsę
6. Agulę
10. Anna
11. Eveleo







4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację :)) Fajne są takie zabawy, bo można się dużo ciekawych rzeczy o blogowych koleżankach dowiedzieć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dlatego lubię tego typu zabawy :)

      Usuń
  2. Ciekawyy wpis.
    Zapraszam do dodania bloga do spisu blogów gdzie głównym tematem są dzieci:)
    http://kinderkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez poginalam w setllersow, za to simy to domena mojej siostry ;)
    niezly wywijas z Ciebie - ja jakas grzeczna bylam - na studia wyjechalam do innego miasta bez problemu i juz do domu nie wrocilam :)

    OdpowiedzUsuń