Jestem za!

Od dłuższego czasu obserwuję blogi osób, które mają talent w ręku. Zachwycam się i zazdroszczę. I myślę sobie, że może kiedyś spróbuję swoich sił... chociaż w decoupage. Przed wyjazdem nawet miałam już gotową listę materiałów, które byłyby mi potrzebne na start. W głowie powstała też druga lista... a właściwie w sercu... lista osób, które chciałabym obdarować moimi wypocinami. Ale ostry zakręt mojej życiowej drogi i wyjazd na obczyznę jakoś stłumił mój zapał. Może jeszcze kiedyś...


A tymczasem przyłączam się do akcji w słusznym celu... w celu promowania pięknego, polskiego rękodzieła.
Zapraszam i Was. Przyłączcie się. Rozsyłajcie wici.





4 komentarze:

  1. Wici rozesłane na FB :) Ja uwielbiam dziergać na szydełku, właśnie wpadłam w szał robienia czapek dla dzieci :) jak cos wyjdzie to może wrzucę kiedyś na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie popodziwiam Twoje rękodzieło... pochwal się :)

      Usuń
  2. Ja z przyjemnością oglądam dzieła dziewczyn na innych blogach i troszkę zazdroszczę bo sama tak nie potrafię, ale może i ja nauczę się na przykład szyć??

    OdpowiedzUsuń