['] ['] [']

Dzisiaj po południu zginął w wypadku mój brat cioteczny. Śmierć na miejscu. Miał tylko 32 lata. Zostawił żonę i 10-letniego synka.
Nie mogę sobie znaleźć miejsca. Tak mi źle. Nie mogę w to wszystko uwierzyć.
Byłam już u mamy, gdzie była też ciocia...  w obliczu takiej tragedii chce się być z najbliższymi... 
Jutro przylatuje też moja siostra.

Czytam notatkę w wiadomościach "nie żyje 32-letni motorowerzysta..." i czytam jakby o obcej osobie... przecież to nie może być mój brat... ten, z którym spędzałam każde wakacje u babci, ten, który uczył mnie pływać, ten... ten mój brat... on przecież żyje, musi żyć... jest jeszcze taki młody.

['] ['] [']


14 komentarzy:

  1. Wyrazy współczucia:( Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro :( Również tulę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi ogromnie! Dużo sił zyczzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo mi przykro:( Przytulam Cię z całych sił:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi przykro [']['][']

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9/07/2012

    Wyrazy współczucia!! Trzymaj się dzielnie! Przytulam bardzo!
    [*]

    Anula

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi przykro. Ściskam cieplutko!!
    Stefanka

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszna tragedia. Wyrazy współczucia dla Całej Waszej Rodziny (*)

    OdpowiedzUsuń
  9. ogromnie współczuję :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi i bardzo współczuję. Przyjmij moje kondolencje.

    OdpowiedzUsuń