Versatile Blogger

Rodzinka zaprosiła mnie do zabawy:

Polega ona na napisaniu 7 rzeczy o sobie, które jeszcze nie ujrzały wirtualnego światła... hmm, będzie ciężko, bo już zabawa "50 pytań do..." ukazała prawie wszystko, co moglibyście o mnie wiedzieć, no ale spróbuję jeszcze coś tam wyskubać :)


1. Bardzo boję się śmierci lub ciężkiej choroby bliskich mi osób.
2. Nie mam telewizji... nie to żebym była jakąś zagorzałą przeciwniczką TV, ale uważam, że internet w zupełności mi wystarcza. A poza tym telewizja kłamie :)
3. Brak mi orientacji w terenie... i muszę się dobrze zastanowić zanim nazwę strony prawa-lewa.
4. Po ciąży przestały mi się kręcić włosy.. z dnia na dzień są coraz bardziej proste... fryzjer twierdzi, że muszą do siebie "dojść"?!?
5. Uwielbiam jeść słone paluszki zamoczone w słodkim serku homogenizowanym.
6. Moja teściowa mnie nie lubi... moim zdaniem nie dałam jej do tego żadnych powodów... być może jest zazdrosna o syna... lub zła, że dobrze sobie radzę i nie potrzebuję jej pomocy... któż to wie? Szkoda mi tylko Artura, bo widział dziadków tylko 3 razy w swoim życiu.
7.Będąc na studiach mieszkałam w akademiku... najlepsze lata mojej młodości ... oj zabrzmiało, jakbym była już stara :)... poprawiam się.. najlepsze lata mojej wczesnej młodości.


Teraz powinnam zaprosić do zabawy 10 osób, tak więc zapraszam:
- soul10
- elsa
- kropka w mieście
- ogonkowa
- arbuzowo
- ania - mama dzieciaków :)
- stefanka
- anula
- mama miłosza
- ineska

Oczywiście udział w zabawie nie jest obowiązkowy... toż to zabawa przecież :)

7 komentarzy:

  1. ja się zgadzam w 100% z 5 i 7 punktem - mogłabym sie pod tym podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja im starsza jestem tym bardziej kręcą mi się włosy, normalnie prostownicy używać muszę ;) Dzięki za zaproszenie, ale wywiążę się chyba dopiero w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie fajna taka zmiana, raz proste, raz kręcone... natura nie daje się nam znudzić :)

      Usuń
  3. Ja bym się podpisała pod punktem 1 i 3 na 100% mam dokładnie tak samo :)
    Dziękuję za nominację, już jedna blogerka mnie też nominowała :)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez punkt 1 i 3 zgadza się w 100% :)
      Popatrzyłam na listę zaproszonych do zabawy i w pierwszym momencie pomyślałam, że mnie nie ma :) dopiero później zorientowałam się, że jestem mamą dzieciaków :) hehe, musze chyba zmienic swój podpis.

      Usuń
    2. no bo Madzi byłoby przykro gdybym napisała mama Krzysia :)

      Usuń