Nostalgia

Dopadła mnie... tak myślę. Jestem płaczliwa, rozdrażniona i smutna. Im bliżej dnia, w którym zobaczę się z mężem, tym bardziej tęsknię... tym bardziej nie mogę się doczekać. Wczoraj widziałam na niebie lecący samolot ... aż łza mi się zakręciła w oku.
Już za tydzień.. już za siedem dni... przytulę mocno mojego męża... z całych sił... i już Go nie puszczę!


A taki tort poczyniłam na 50 urodziny partnera mojej mamy. Ciągle ćwiczę przed roczkiem Artura. Do ideału jeszcze dużo brakuje. Krem wyszedł zielony... planowo miał być jasnoniebieski, ale, że krem był żółty, a barwnik niebieski to dało taki oto kolor... oczywiście o zasadzie łączenia kolorów przypomniało mi się zbyt późno.




13 komentarzy:

  1. Anonimowy8/19/2012

    ładny! a pewnie też przepyszny :))
    Anula

    OdpowiedzUsuń
  2. Debiut bardzo udany, ten zielony kolor przecież pasuje do niebieskiego :))
    A tydzień szybciutko zleci, nim się obejrzysz będziesz tulić się do męża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny tort, masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny!! mozesz polecic jakas stronke z tortami dla dzieci dla laikow?? cos chyba kiedys pisalas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto link do przepisu na biszkopt http://bajkorada.blogspot.com/2012/06/biszkopt-bajeczne-smaki.html
      Przepis na cały torcik też znajdziesz. A ja przekładam biszkopty gotowymi kremami :)

      Usuń
  5. Śliczny torcik! Aż sie nie moge doczekać, jakie cudo zrobisz na urodziny Artura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie boję się, że na najważniejszą imprezę torcik nie wyjdzie :(

      Usuń
  6. Piękny:)
    Ja pamiętam jak ja strasznie tęskniłam za moim jeszcze wtedy nie mężem...
    Tydzień zleci szybko, choć pewnie będzie to jeden z dłuższych w życiu.
    Trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny torcik - zdolniacha z Ciebie ! Co do tęsknoty, jeszcze tylko kilka dni - dacie radę ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy radę... kto jak nie my :) Dobrze, że mam pocieszyciela Artura :)

      Usuń
  8. wow śliczny podziwiam ! na roczek pewnie bedzie przeuroczy - juz sie doczekac nie moge fotek :)
    7 dni już za chwileczkę już za momencik ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ile ta chwileczka może trwać...dłuuuży się i dłuuuuży eh :(

      Usuń