Dowód osobisty dla małolata

Wczoraj złożyłam wniosek o wyrobienie dowodu osobistego dla Artura. Jechałam do Urzędu z duszą na ramieniu, bo bałam się,czy aby na pewno wszystko mam i czy upoważnienie od męża wystarczy. Było poświadczone w tamtejszej polskiej ambasadzie... wystarczyło. Oprócz tego miałam:
  •  dwa zdjęcia Artura, podpisane z tyłu, 
  •  dwustronnie wydrukowany wniosek o wyrobienie dowodu (taki sam wzór jak dla dorosłych)
  •  odpis skrócony aktu urodzenia Artura. 
Pani była niezwykle miła, co rzadko można spotkać wśród urzędników. Być może obecność Artura tak na nią podziałała :) Powiedziała, żebym jechała do tego Londynu ratować swoje małżeństwo, bo tyle związków się rozpada przez te wyjazdy... Ja odwzajemniając jej sympatię tylko przytakiwałam... A na pytanie, kiedy będę mogła odebrać dowód, odpowiedziała, że jeśli to od niej by zależało, choćby jutro... na ale trzeba czekać miesiąc... ewentualnie po dwóch tygodniach dzwonić i pytać. No ja mam nadzieję! I mocno wierzę w możliwości naszych polskich urzędów, że za dwa tygodnie odbiorę ten dowód... bo na 14 września mamy już kupione bilety. Mówiłam mężowi, żeby nic jeszcze nie kupował, ale on twierdzi, że jak wróci to pojedzie do tych pań-urzędniczek i wyczaruje ten dowód... no jeśli jeszcze weźmie ze sobą Artura, to sukces murowany!

A takie zdjęcie w dowodzie będzie miał mój małolat:



10 komentarzy:

  1. U nas czeka się ok. 2 tygodnie, więc wierzę, że u Ciebie też to tylko tyle potrwa :))
    Arturek będzie miał śliczne zdjęcie w dowodziku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przystojny Małolat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/22/2012

    Ładne to zdjęcie! Ja też na nowy dowód czekam i czekam..jeszcze 2tyg :) Pozdrawiam serdecznie!
    Anula

    OdpowiedzUsuń

  4. Może macie ochotę zabawić się w poszukiwanie skarbów i wyruszyć w rejs z piratem Rabarbarem? Jeśli tak to na naszym blogu w łatwy sposób można zdobyć "Dzieje Pirata Rabarbara" :)
    Zapraszamy do zabawy:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/wakacyjne-poszukiwanie-skarbow.html

    Jeśli nie macie ochoty brać udziału bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale super zdjęcie :)) Świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. mój synek też ma dowód osobisty ;) miał zrobiony jak miał miesiąc, bo wyjeżdżaliśmy zagranicę. ładne zdjęcie, fajnie Artur wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ho, ho, zdjęcie pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, żeby dowód zdążył na czas. U nas, czeka się 3 tygodnie, moja Gwiazda prawie jajo znosi, odliczając dni do 16-go lipca.
    Artur jak zwykle zjawiskowy!
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, ja niedawno wyrabiałam paszport dla mojej 4 miesięcznej Lali - zdjęcie biometryczne musiało być... opisałam swoje doświadczenia tutaj: http://violianka.blogspot.com/2013/07/po-paszport-marsz.html

    OdpowiedzUsuń