Pakowanie

Przez ostatnie tygodnie, kiedy było ciepło Arturo chodził tylko w bodziakach z krótkim rękawem, t-shirtach i spodenkach. Wiadomo. Wczoraj zaczęłam pakować ubranka na wyjazd, wyciągam cieplejsze rzeczy typu dresik, długie spodnie i co widzę? Za małe! Ło matko, nawet ta czerwona bluza jakaś taka malutka się zrobiła... przecież nie wyprałam jej w 90 stopniach! Wszystko się skurczyło. Nawet moje najulubieńsze bodziaki, w których tak lubiłam Artura... ze wszystkiego mógł wyrosnąć, ale dlaczego akurat z TYCH bodziaków?

Po powrocie będę musiała zrobić generalny przegląd szafy Artura... a tymczasem wracam do pakowania... tego, co jeszcze pasuje na grzbiet mojego Wielkoluda... wieczorem będę już u mamy.

8 komentarzy:

  1. Majka też ze wszystkiego wyrasta w zawrotnym tempie:/ Miłego wypoczynku Wam życzę oby czas szybciej Wam mijał:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku!!!!! Nawet się nie obejrzysz a będzie sierpień, na wyjazdach i w towarzystwie czas leci szybciej, ja nawet nie wiem kiedy minął mi tydzień u rodziców:)
    Pozdrawiamy i dużo słoneczka życzymy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas jest to samo ;) jak te dzieciaki szybko rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj zaczęłam porządki i segregację za małych ubranek, pół komody poszło do piwnicy. Jak pomyslę o wakacyjnym pakowaniu to mnie przerazenie ogarnia, gdzie ja to wszystko zmieszczę, miłych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każda mama co jakiś czas ma ten problem, że jej dziecko wyrasta z ulubionych ciuszków ;) Ja już zaczełam kupować jesienne ciuszki dla Jasia bo z tych co miał wyrósł a w sklepach szaleją super promocje, więc zaszalałam i ja ;)
    Co do poprzedniego postu, wcale Ci się nie dziwie, że chcesz wyjechać na trochę. Szybciej minie Ci czas do powrotu męża. Trzymaj się dzielnie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Stefanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Baw się dobrze. Co do ubranek, to ostatnio przeżyłam ten sam szok.. Co wyciągam - małe..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dolaczam sie z szokiem ubrankowym :) Gdzie te dzieciaki tak pedza!! Odpoczywajcie :) Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mama Krzysia7/19/2012

    Znam ten ból. Ale z drugiej strony trzeba się cieszyć że Arturek tak ładnie rośnie :) Na pocieszenie Ci powiem, że na rozmiarze ok.86-92 zatrzyma się na dłużej :) przynajmniej mój tak ma.

    OdpowiedzUsuń